09354972240

شبکه


خدمات شبکه بتا پارت

بخشی از خدمات شبکه بتا پارت مربوط به راه اندازی اولیه شبکه و زیر ساخت شبکه می باشد که در قسمت مربوطه توضیحات لازم داده شده است.

بخش اصلی خدمات شبکه مربوط به مراحل پس از ایجاد یا اصلاح بستر فیزیکی شبکه یا در واقع زیرساخت می باشد.

در واقع پس از بررسی، ایجاد و یا ارتقاء بستر فیزیکی شبکه نوبت به خدمات اکتیو شبکه می رسد که در این قسمت توضیحات لازم را ارائه خواهیم نمود.

خدمات شبکه دارای ابعاد وسیعی می باشد که مهمترین و در واقع معمول‌ترین خدمات در منوهای این صفحه ذکر گردیده است.

بخش مدیریتی شبکه که معمولا بر عهده سرویس‌های مایکروسافتی می‌باشد، سرویس‌های ویژه شبکه که تولید کننده‌های مختلفی دارند و بسته به نیاز از یکی آنها استفاده خواهد شد، سرویس‌های تکمیلی شبکه مانند راهکارهای بکاپ گیری، راهکارهای مانیتورینگ شبکه و سرویس‌های امنیتی مانند فایروال‌ها، بخش‌هایی از خدمات شبکه بتا پارت می‌باشند.

تقسیم‌بندی شاخه‌های خدمات شبکه بتا پارت

 

  • بررسی شرایط و ارائه مشاوره
  • پشتیبانی از بستر راه اندازی شده
  • تامین و یا ارتقاء بستر شبکه
  • نصب و راه اندازی شبکه

در هر یک از مراحل کارشناسان مربوطه به صورت تخصصی اقدامات لازم را انجام داده و نتایج حاصله را به صورت مستند آماده و تکمیل نموده و در اختیار مدیران ارشد قرار می‌دهند. پس از ارائه درخواست اولیه از سمت مشتری ، بازدید اولیه توسط کارشناس فنی پردیس پارس انجام خواهد شد.

ابتدا کلیه نیازهای کارفرما ثبت شده، سپس از بستر موجود شبکه اطلاعات لازم تهیه خواهد شد و یا در صورت فلت بودن شبکه یعنی اینکه تا آن لحظه هیچ اقدامی انجام نشده باشد، بررسی جهت نوع اجرا انجام خواهد شد.

موارد مهم در این بازدید ابتدا نیاز کارفرما، سپس تجهیزات موجود می‌باشد. مواردی شامل نوع بستر ارتباطی مانند کابلی یا بیسیم، تعداد کاربران، میزان و نوع منابع موجود مانند انواع سرور، سوئیچ، روتر، Storage، در صورت شعبه‌ای بودن شبکه، محل شعبات، نحوه ارتباط با شعب، بررسی مسائل امنیتی مانند بررسی نوع و چگونگی ارتباط از بیرون به داخل، فایروال، آنتی ویروس و سایر موارد جزو آنالیزهای اولیه می‌باشند.

از تمامی این مراحل گزارشی توسط کارشناس بتا پارت تهیه خواهد شد. این گزارش توسط مدیران ارشد بررسی شده و نتیجه در قالب یک طرح فنی به کارفرما ارائه خواهد شد.

این طرح شامل بستر موجود، تجهیزات و سرویس‌های موجود، نیازهای کارفرما، تجهیزات و سرویس‌های مورد نیاز جهت رسیدن به نقطه دلخواه کارفرما و مناسب با استانداردهای شبکه، زمان انجام پروژه از ابتدا تا انتها می‌باشد.این طرح جهت بررسی به کارفرما ارائه می‌شود. موارد مورد نیاز به طرح اولیه اضافه و یا از آن حذف خواهد شد و نتیجه نهایی پس از اصلاحات در قالب یک پیش فاکتور اولیه به کارفرما ارائه خواهد شد.

تیم فنی بتا پارت خدمات شبکه خود را در چند مرحله ارائه می‌نماید:

– مرحله اول: پس از دریافت تماس، درخواست خدمات شبکه از سمت مشتری و اطلاعات شبکه موجود ثبت می‌شود.

– مرحله دوم: بر اساس شرایط فنی و بودجه مشتری، طرح اولیه آماده می‌شود و بر همین اساس، پیش‌فاکتور اولیه آماده و ارائه می‌گردد.

– مرحله سوم: طرح اولیه بررسی و تغییرات لازم اعمال می‌گردد، طرح نهایی تدوین و زمان اجرای پروژه مشخص می‌شود و پیش‌فاکتور نهایی صادر و ارائه می‌گردد.

– مرحله چهارم: خدمات شبکه طبق پیش‌فاکتور نهایی و تایید شده از طرف مشتری، در بازه زمانی معین شده اجرا و مستند‌سازی می‌گردد؛ پس از آن در فاز پشتیبانی یک ماهه قرار می‌گیرد.

برای همیشه متصل بودن بتا پارت را انتخاب کنید